Möten & Event

Insup den sköna atmosfären i vårt vardagsrum. Här finns alla möjligheter att jobba, umgås med vänner eller bara sitta ner med en kopp kaffe eller ett glas vin.
Här finns det ytor för att anordna event, mingel, frukostmöten eller intima livespelningar. Det är därför Giò kallas ”The social hub hotel”. 
Vardagsrummet rymmer upp till 100 personer och går att hyra för alla typer av arrangemang, möten och aktiviteter.
 Om man vill stänga dörren om sig så finns också två mindre mötesrum med plats för upptill 8 personer i styrelsesittning.
Vill man sitta ännu mer privat, och med en fantastisk utsikt över stan, går det att hyra vår affärsstudio på våning 10.
Hos oss är ingenting omöjligt. Tillsammans komponerar vi eventen som passar både er och oss. 


 
Summa: ...kr
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2020 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Integritets och Cookie policy
Vi värnar om din integritet och för oss är det viktigt att du känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter.
Vår hemsida använder cookies dels för att optimera hemsidans funktion och dels för att kunna läsa statistik. Genom att du besöker och använder vår hemsida eller dess tjänster förstår du och accepterar hur vi hanterar dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy.
- Information om Covid-19

Hälsa och säkerhet för gäster och personal är det viktigaste av allt och vi följer noga utvecklingen och myndigheters rekommendationer. Stay safe & wash your hands, och är du krasslig får du gärna boka om till en annan dag.

Läs mer